Falck; Falck reder alt

Ind af døren dumper et brev fra Falck, hvor jeg har haft abonnement i næsten 40 år.
I brevet står der at Falck har ændret mit abonnement som jeg ønskede og vedlagt en ny kontrakt.
Den oprindelige kontrakt er fra juli og gælder et år frem og koster 3452,82 (2 biler, kørsel til skadestue mv.).
Dette undrede mig en del da jeg ikke har ønsket at ændre på noget som helst og heller ikke har kontaktet Falck desangående. Værre var at den ene bil ikke var med i den nye kontrakt. Der var vedlagt en check på for meget indbetalt på 774 kr.
Jeg ringede til Falck Service og forelagde dem problemet. Her kunne de godt se at noget var gået galt og lovede at ændre på dette.
Kort tid efter fik jeg tilsendt en ny kontrakt og lidt efter endnu en. Ved gennemgang af disse opdagede jeg, at godt nok havde jeg fået den slettede bil tilbage men til gengæld så vidt jeg kan se var prisen steget 1500 kroner mere.
Men jeg ønskede ikke nogen ny dyrere kontrakt for resten af perioden, jeg ønskede at Falck lever op til den aftale jeg har betalt i juli.
img_0020Jeg mailede til Falck hvor jeg anførte dette. Efter 1 døgn uden svar ringede jeg igen. Her fik jeg fat i en der ikke ville have med sagen at gøre da det ikke var ham jeg havde talt med første gang. Men han oplyste mig, at de havde modtaget min e-mail og jeg ville høre nærmere snarrest.
Det var så i går og jeg har intet hørt.
Hvor svært kan det være. Jeg vil tro at Falck har byttet om på abonnementnummeret mellem mig og en anden kunde og ændret en forkert kunde.

Hvorfor pokker kan Falck så ikke bare straks ændre abonnementet tilbage som det var? Det er da vigtigt for kunderne at sådanne ting er i orden, så de hved hvor de står hvis uheldet er ude.
Og når rette vedkommende læser dette skal i ikke komme med forslag om at jeg igen skal ringe til kundeservice. Det har jeg brugt rigeligt tid på. Der er en pokkers lang ventetid, hver gang.
Så jeg vil opfordre Falck til straks at ændre mit abonnement som det var inden i begyndte på egen foranledning at ændre på det.
I øvrigt har jeg haft brug for Falck 2 gang de sidste 10 år, hvor min bil skulle fragtes 15 kilometer til værksted. Så kan man jo begynde at regne på hvad i har tjent på det.

Skriv et svar

