ELGIGANTEN – plat og svindel

Jeg kunne spørge EL -giganten om hvorfor de ikke sælger deres vare til annonceret pris? Da jeg kom i forretningen (Hillerød) Kunne jeg kun få et TV. I havde kun et som i havde kalibreret og det ville i have 1000 kr. ekstra for, men det fremgik ikke af tilbudsprisen at der kom ekstra ydelser på. Det kalder jeg plat og svindel – hvad kalder i det?.

 

De annoncerer en vare til en bestemt pris og så skal de lige have langt noget mere på prisen.IMG_1054-300x400
Noget de naturligvis ikke annoncerer når de reklamerer for deres produkter.

 

Jackie Mortensen Det er da bare at nægte at betale for en ydelse, du ikke har ønsket. Det gjorde jeg med en iPad.

Elgiganten DK

Elgiganten DK Hej Per,

Tak for din henvendelse.

Jeg er ked af at høre, at vi ikke kunne tilbyde dig det TV, som du ellers havde i tankerne at købe.

Umiddelbart lyder det til at det pågældende varehus, ikke har haft denne model på lager, men kun havde en enkelt tilbage som allerede var klargjort.

Det er da også hammer ærgerligt, hvis du ikke var interesseret i at betale for denne ydelse! Men jeg vil meget gerne undesøge sagen nærmere an, hvis du kan oplyse mig hvilken model tv’et er, og i hvilket varehus du har forsøgt at købe det i.

Send mig gerne en privatbesked med disse informationer, samt dit telefonnummer, så jeg kan finde en løsning til dig.

Du ønskes en god dag.

Med venlig hilsen
Mie
Elgigantens kundecenter

 

Per Jensen

Per Jensen Det var et Samsung 60″ Smart LED-TV UE60JU6475XXE som i på jeres netside annoncerede til 9.999. Ligeledes var det den samme pris der fremgik af prisskilt i forretningen i jeres Hillerød afdeling. Der var kun et på lager sagde ekspedienten med det havde i kalibrerer så derfor kostede det 1000 kroner mere (han gik dog med til kun 500 kr.), men jeg krævede at få fjernsynet til den annoncerede pris. I må da forstå at i ikke kan ændre på en annonceret vare uden det også fremgår af annoncen at det koster ekstra.

Skriv et svar

