Nordea

I er finansielle terrorister. I underminerer Danmark indefra og misbruger den tillid, som danskerne har vist jer. Tænk, at I opførte jer sådan, mens I modtog bankpakkerne. Landsforrædere«, skriver en.

»Hvis det virkelig er sandt, at Nordea er i førergruppen blandt banker verden over, som opretter anonyme selskaber for deres velhavende kunder, som vil undgå at betale skat, så kan jeg love for, at jeg ganske omgående skifter til en anden bank!! Kan I afkræfte rygtet eller i værste tilfælde anbefale mig en anden og mere seriøs bank?

Nordeas forklaring på Facebook:

I går aftes løb et program over skærmen, der stiller spørgsmålstegn ved Nordeas involvering i sager om skattely. Vi er klar over og har forståelse for, at sådan et program kan vække mistillid og skepsis. Det er derfor vigtigt for os at understrege, at vores kunder har deres engagement i en bank, som overholder alle gældende regler på området. Herudover traf vi i 2009 nye proaktive forholdsregler, der er mere vidtgående end både regler og forskrifter og branchens egne standarder.

Vores politik for skatterådgivning er klar: Vi hverken tilskynder eller medvirker til skattemæssige konstruktioner, der kan anses som skatteunddragelse. Vi er nu påbegyndt en intern undersøgelse, hvor vi gennemgår vores procedurer med tættekam for at sikre, at alt bliver overholdt. Vi har dog ingen grund til at tro, at det ikke er tilfældet.

Nordiske medier undersøger i øjeblikket skatteunddragelse via selskaber etableret i…
NORDEA.COM
Kommentarer
Kim Kjældmand
Jeg tror der skal mere end en Facebook opdatering til før at I vinder tilliden tilbage Humørikonet smile

Hej Kim. Det gør vi os heller ingen forestillinger om, men det er vigtigt for os at understrege, at vi ikke deltager i skattefusk. Vh. Katrine

Inge-Lis Og Leif Christensen
Lyder hult efter udsendelsen.

Leif Donovan Hedegård
Leif Donovan Hedegård det var mere klar tale – skattefusk. Det vil jeg tage til efterretning. Jeg forstår ikke klart og tydeligt hvad i mener med ‘skattemæssige konstruktioner’.

jeg vil klart og tydeligt gerne se, at i ikke er med til at udhule det samfund vi andre lever i. Se mere

Carlo Yogi Bukowski
Carlo Yogi Bukowski Men i har stadig gjort det. Og gjorde stadig ved en del tilfælde…ringer hulr

Anders Larsen
Anders Larsen Jamen det er jo bevist at i er nogle forbrydere?

Kar Mus
Kar Mus Fuck jer. Alle banker skal dø.

Mohammad Ali
Skriv et svar …
René Bjørn Jensen
René Bjørn Jensen Det er ikke altid alene et spørgsmål om loven overholdes, men om Nordeas moral. Der blev i går hvenvist til Nordeas etiske regler, men hvad hjælper det, hvis de ikke er særlig krævende? Hvis det er rigtigt hvad der blev oplyst i går, så bør Nordea få ryddet om.

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej René. Som sagt så indførte vi i 2009 nogle nye regler, som går længere end lovgivningen på området. Det gjorde vi, fordi vi ikke kan acceptere at blive misbrugt til skattesvindel. Men vi ville da naturligvis ønske, at vi have påtaget os den proaktive rolle tidligere. Vh. Katrine

Sista Maria Flower Bech
Sista Maria Flower Bech Nordea Danmark Nordea bliver ved med at nægte trods alle beviser. Ynkeligt. I UNDERVURDERER JERES KUNDERS INTELLIGENS.

Mohammad Ali
Skriv et svar …
Carsten Larsen
Carsten Larsen Too late and too less. Er på vej til at skifte bank.

Sandra Vienberg Nielsen
Sandra Vienberg Nielsen Tror det ordsprog du leder efter lyder “Too little, too late” Humørikonet smile

Carsten Larsen
Carsten Larsen Nej: Too less refererer til deres utroligt ringe damage control. Der er kun én ting at gøre: At lægge sig fladt ned på maven.

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej Carsten. Det er jeg ked af at høre. Jeg håber ikke, at denne sag får dig til at skifte bank. De sager, DR fremlagde i programmet, var alle fra før 2009, hvor vi indførte nye retningslinjer. Vi overholder alle regler og al lovgivning på området, og vi arbejder aktivt for at undgå at blive involveret i skattefusk, som vi på ingen måde billiger. Vh. Katrine

Carsten Larsen
Carsten Larsen Kære Katrine

Før 2009 gør ingen forskel for mig. Se mere

Mohammad Ali
Skriv et svar …
Kenni Velling Bertelsen
Kenni Velling Bertelsen Fedt fedt feeeeedt. Men hvis det virkelig er sket, så vil jeg os gerne have mine penge i skattely, ellers rager det mig hvor folk har deres penge, endnu mere sørgeligt at folk har ondt i røven over folk der i forvejen betaler millioner i skat så os har fundet et smuthul i systemet. Jeg under de folk deres succes og deres millioner.

2 svar · 1 t.
Lene Neela Mnielsen
Lene Neela Mnielsen kære Nordea jeg har altså fået min sag sendt rundt til 7 forskellige afdl.For at få et møde og samtidig fået at vide at jeg som kunde har spredt mig er det ikke en lige lovlig frisk bank

Ivan Pavlovic
Ivan Pavlovic nordea er stadig den bedste bank ever, udover det synes jeg det er fint hvis det er sket, de folk der får hjælp er folk der allerrade betaler top skat det sku da klart de gerne vil gemme lidt til sig selv! Humørikonet smile

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej Ivan. Jeg er glad for at høre, at du er glad for at have os som bank Humørikonet smile Men jeg må understrege, at vi på ingen måde billiger hverken skatteunddragelse eller den sorte økonomi. Vh. Katrine

Flemming Brønsholm
Flemming Brønsholm Tror Nordea vi kunder er dumme. Nordea har en dårlig moral, bare de kan tjene penge, så skidt med at snyde den danske befolkning.

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej Flemming. Vi tror bestemt ikke, at vores kunder er dumme, og det synes jeg retfærdigvis heller ikke, at vi signalerer. Vi har faktisk mistet kunder siden 2009, fordi de ikke ville acceptere vores skærpede regler for at undgå skattefusk. Så vi vil ikke tjene penge for enhver pris. Vh. Katrine

Lars Kjær Dideriksen
Lars Kjær Dideriksen Too little, too late. Store banker er de farligste aktører i det moderne samfund nu om stunder. Jeg skred fra jer allerede sidste år og det er noget af det bedste, jeg har gjort. Valgte Folkesparekassen. Der har de ikke aktionærer, de skal please, før Se mere

Janus Nielsen
Janus Nielsen Gad vide hvor mange af jer medarbejdere i Nordea, der har været kede af manglen på midler til det det offentlige system i Danmark, når I selv har stået manglet hjælp. Måske er det på tide at I ser indad og tænker to gange, før I hjælper jeres kunder meSe mere

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej Janus. Nordea modtog ingen hjælpepakker under finanskrisen, og vi udfører ikke forretningsaktiviteter, der undergraver staten. Vi vil ikke acceptere at blive misbrugt til skattesnyd, og vi arbejder aktivt for at forhindre det. Vh. Katrine

Steen Pedersen
Steen Pedersen Grådigheden kender INGEN grænser.

1 svar
Ditte Mars
Ditte Mars Det ka da ikke komme bag på nogen !!!
Self er Nordea ikke anderledes end andre banker …
Come on – forstår slet ikke folk bliver chokeret!

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej Ditte. Vi forstår godt, hvorfor folk bliver chokerede, og vi synes, at skepsissen er på sin plads. Derfor understreger vi også, at vi ikke vil acceptere at blive involveret i skattesvindel. Vh Katrine

Rikke Andersen
Rikke Andersen Syntes Banker genealt ager meget arrogant … det tjener SÅ mange penge på gebyr – renter og det er altid den lille mand der betaler den højeste pris …. det drejeser kun om at rage til sig …. sørgelig i min optik !!!!

Helle Visser Bøhler
Helle Visser Bøhler Selfølgelig må der ikke snydes men helt ærligt så stort er det heller ikke. Nej dem der snyder mest sidder i folketinget og det er vi ok med. Ved sikkert at Nordea gør hvad de kan så det ikke sker mere. Kan kun gi kenni ret det rager mig en høstblomst hvad andre gør med deres penge. De må tag staffen for det og hvis der har været et hul i Nordea er det sikkert ikke den eneste bank hvor det er sket.

2 svar · 1 t.
Thomas Holm
Thomas Holm Fy for pokker, hvis man skal sætte sin løn ind på banken fx 20000 så bliver man mistænkelig gjort og udspurgt om hvor pengene kommer fra, evt skal de se lønseddel eller veksle kvittering for at sætte pengene ind. Men når det drejer sig om millioner så Se mere

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej Thomas. Årsagen til, at vi nogle gange spørger, hvor pengene kommer fra, er, at vi ligesom alle andre banker er underlagt regler af myndighederne til bekæmpelse af terrorfinansiering og hvidvaskning. Derfor skal finansielle institutter udføre stikpSe mere

Joan Børge Hoffensetz
Joan Børge Hoffensetz Man skal ikke undersøge sig selv.

Michael Sigaard Aggerholm
Michael Sigaard Aggerholm I fik bankpakke og i yder bistand til noget der ligner skattely.

I burde betale hele bankpakken tilbage for derefter at blive sendt væk i meget lang tid. Se mere

Nordea Danmark
Nordea Danmark Hej Michael. Nordea modtog ingen redningspakker under finanskrisen. Ikke i Danmark og ikke i nogen af de andre nordiske lande. Og vi sletter ikke opslag på siden, medmindre der er tale om meget voldsom sprogbrug eller chikane. Vh. Katrine

Roald Jean Storbank
Roald Jean Storbank Jeg er godt klar over at Politikere og banker generelt tror at danskerne er dumme og lader sig feje af med overfladiske påstande om at man overholder loven.

Men selvom at gennemsnits danskeren ikke nødvendigvis har den fornødne indsigt, kan man ofte iSe mere

Gert Sax Møller
Gert Sax Møller Er det de gældende regler i Danmark eller Panama som I overholder?

2 svar · 22 min.
Mathias Pedersen Smidt
Mathias Pedersen Smidt Min mandag kan umuligt være lige så stram som jeres. Humørikonet heart

Inge Ejsing
Inge Ejsing Thorben Sander, chef for Private Banking, du må da have en ualmindelig dårlig smag i munden efter dine gentagne udtalelser i går “Vi hjælper ikke vores kunder med at undgå skat. Vi kan ikke acceptere, at vores bank bliver brugt som platform for skattesnyd. Vi hjælper vores kunder med at betale den skat, som de skal betale.”
Skam dig, skam jer!

1 svar
Kaj Simonsen
Kaj Simonsen Jeg har netop skiftet til Nordea, fordi jeg troede, at det var en anstændig bank. Jeg ser nu, at det er en bank, hvor svindel og humbug har floreret i mange år. Jeg så udsendelsen i fjernsynet, og Nordeas forsøg på bortforklaringer var ynkelige. Det viSe mere

1 svar
Tina Engstrøm Jensen
Tina Engstrøm Jensen Herre Gud, det er da ingen katastrofe.
Hvad med alle de penge SKAT bare blindt udbetalte, det er da værre, da det er mine og andre skatteborgeres penge…. Her er det folks egne penge og kan sku godt forstå dem med det skattetryk vi har i Danmark.Se mere

4 svar · 38 min.
Lonnie Toldam
Lonnie Toldam Hold da kæft hvor skulle i skamme Jer Nordea. Det ikke IKKE den bank jeg troede jeg er kunde i. Det ville klæde Jer at indrømme og tale sandt og omlægge Jeres forretning til en Moralsk og lovlydig bank. Ellers tror jeg der er mange der må sige farvel.

Thomas Agerfeldt Olesen
Thomas Agerfeldt Olesen Lige præcist: tror I, at en FB-opdatering vinder vores tillid tilbage? Det er en uafhængig, evt politimæssig undersøgelse, vi venter på. Tror I, vi er så dumme at have tillid til jeres “tættekam”? Herre Jemini!

Mike Stabel
Mike Stabel At undersøge sig selv er kæmpe interesse konflikt. Der skal lidt mere end en opdatering til at beholde tilliden

Anders Jørgensen
Anders Jørgensen What a lot of bullshit..! Skulle der virkelig SÅ mange timer til at lave en opdatering så intetsigende?

Eigil Nielsen
Eigil Nielsen Hvem undersøger medierne? Har før hørt om små sager, der er blæst op til sensationer. Man skal ikke sluge alt råt, måske den varme luft kommer galt i halsen.

3 svar · 46 min.
Stefan Johansson
Stefan Johansson Kapitalismen længe leve, føj Nordea! Hvis alt dette er korrekt håber jeg inderligt jeres kunder tager ansvar og siger tak for denne gang. Intern undersøgelse hahaha 🏼

1 svar
1 svar
Niels Sørensen
Niels Sørensen Der burde indføres dødsstraf for monetær fascister i nålestribet… I er i sandhed en foragtelig samfundsklasse….

1 svar
Allan Christensen
Allan Christensen Måske skulle i starte med at lukke de 100 skuffeselskaber i stadig har i Panama! – og hold kæft en klaphat ham Thorben Zander. Hvorfor stiller man sig op til et interview når man alligevel ikke har noget at sige?

Pia Boisen
Pia Boisen Har været kunde i 40 år – måske er det tid til at skifte?

Marlene Løbner Kjær
Marlene Løbner Kjær Hvad er det helt præcist, der er sket?

2 svar · 14 min.
Tina Liva Hüttel
Tina Liva Hüttel De små kunder i banken skal betale og kan ikke få hjælp . De store kunder behøver ikke betale og kan få hjælp til det . Moral og etik findes ikke mere .

Rene Skou
Rene Skou Hvad mener i med “Vi har dog ingen grund til at tro, at det ikke er tilfældet.”

Alt tyder da på det er tilfældet.Se mere

1 svar
Charles Hansen
Charles Hansen Det lyder som om, at det er nødvendigt, at bortforklare alle de Mails, som er afsendt fra Nordea ?
De burde slet ikke findes, når i ikke har sendt dem ?
Det hedder, at blive taget med Fingrene i Kagedåsen.

Kenneth A. Nielsen
Kenneth A. Nielsen Banker er kun legale røvere.

Gitte Marie Zakariasen
Gitte Marie Zakariasen Goodbye Nordea!

Steen Sørensen
Steen Sørensen I stedet for at sprælle som en fisk på land, burde I lægge jer fladt ned og medvirke aktivt til afdækning af sagen.

“Ingen kommentarer” eller “Det kender vi ikke noget til” gør det blot værre.Se mere

2 svar · 14 min.
Ivar Hesselager
Ivar Hesselager Kun domstolene kan afgøre, om Nordea har handlet ulovligt ved at drive en forretning med aktiv hjælp til de asociale samfundsnassere, som vil slippe for at betale skat ved at anbringe deres formuer i skuffeselskaber i Panama.
Nordea afgør selv, om dereSe mere

1 svar
Rumle Borgmann
Rumle Borgmann Hvor finder jeg indstilling om oprettelse af et firma i Panama? Kan ikke finde det i netbank.

Rene' Finn Nielsen
Rene’ Finn Nielsen Hvis Nordea vil tjene mere kunne de jo starte med at, deres ansatte skal låne til samme renter som alle os andre, og ikke deres egen små ansatte renter..
Det er ikke iorden at vi andre skal betale sky høje renter og deres egne kan få meget lave renter..
Er det ikke et firma gode som Nordea selvfølgelig indberetter til skat???

4 svar · 38 min.
Anders Larsen
Anders Larsen Farvel Nordea, hils i spjældet

1 svar
Tobias HO
Tobias HO fedt så før 2009 hvor mange har i hjulpet med at flytte penge til Britiske Jomfruøer-Luxembourg-Panama? Hvem og hvilket virksomhed har i hjulpet efter 2009? Har i tænkt jer at hjælpe myndighederne med at fortælle hvem, hvad og hvor?https://www.youtube.com/watch?v=wpjX4q5ZWQc

Tobias HO's billede.
Klaus Peter Glyngbo
Klaus Peter Glyngbo Det kan man kalde en “sang fra de varme lande”. Overrasket – over de riges moral og griskhed ?
Skattely, via de store banker? Eliten og Eliternes repræsentanter. Vasker I hænder på hinanden ? ? ?
Hvorfor kommer det ikke overraskende – for mig ? ? ? MSe mere

1 svar
Benny Thomsen
Benny Thomsen Det er dybt forargeligt at Nordea har rådgivet og deltaget i et sådant skatte cirkus, sagt af en nuværende Nordea kunde der overvejer sit kunde forhold med Nordea.

Christian Nørremark
Christian Nørremark Hold kæft hvor er i latterlige. Så sidder jeres latterlige kassemedarbejdere og udspørger folk når man tillader sig at hæve sine egne penge, om hvad man skal bruge dem til al den stund i selv fusker max. Kujoner siger jeg bare.

Mark Hardy
Mark Hardy Hej Nordea. Regardless of all the bullshit you are spouting after you have been caught. Do you, or do you not, help rich people with their tax evasion? You say that you only work within the relevant laws,but is that really enough? If you use your knowledge of the Danish laws to help people to evade tax, are you a good company?Se oversættelse

Andreas Lykke Jensen
Andreas Lykke Jensen I overholder muligvis lovgivningen, hvilket betyder at det først og fremmest er lovgivningen den er gal med.

Judy Ottesen
Judy Ottesen Lad mig sige det sådan, at jeg ikke tror det overrasker NOGEN, at dette foregår….alle kender til det,og det er ikke første gang fænomenet dukker op. Nu er der måske blot kommet nogle celebre navne på sagerne…..og foregår det ikke i, Panama, BahamaSe mere

Mogens Helmer Hansen
Mogens Helmer Hansen Dagens vits ! Intern undersøgelse.

Kasper Ravn Fredensborg
Kasper Ravn Fredensborg Selvfølgelig har i haft kendskab til det!

Jette Hansen
Jette Hansen Det er som at sætte ræven til at vogte høns lol

Lena Bay Petersen
Lena Bay Petersen En forklaring på hvorfor i står i de papirer ville være rart, når nu i påstår at i har rent mel i posen…

Isbella Therese Von Absberg
Isbella Therese Von Absberg Så Nordea siger DR Nyheder lyver? DR Nyheder fremlagde jo dokumenter med sager der STADIG var aktive, som var sat op af Nordea? Så det er jo en mangel på argumentation, når det jo stadig foregår eller mener I de lyver? Hvordan kan det hænge sammen med at I siger det stoppede i 2009?

Stefan Granholm
Stefan Granholm Kapitalistiske selskaber som jer er de som presser vores velfærd. Tænk at vi kunne have bedre børnehaver og ældre omsorg hvis firmaer som jer fulgte gode regler og en god moral. Håber der ryger hoveder i dette her og husk det er en direktør der har ansvaret!

1 svar
Peter Steens
Peter Steens Jaja… Så tror vi på det. Men jeg er nok den der er smuttet om meget snart.

Jens Johnsen
Jens Johnsen Transaktionerne til og fra skattelylande kan ikke lade sig gøre uden bankernes velvillige hjælp og de tager sig sikkert godt betalt for dette cirkus. Det er simpelthen samfundsundergravende virksomhed, når bankerne medvirker til, at disse betalinger/oSe mere

Ole Sander
Ole Sander I skulle skamme jer

1 svar
Susanne Gyrita Thorarinsson
Susanne Gyrita Thorarinsson Men hvorfor figurerer I så over 10.000 gange på de lækkede dokumenter? Øv, hvor er det ærgerligt. Jeg har været tilfreds Nordea-kunde siden jeg som barn fik min første bankbog, og nu skal jeg til at finde mig en anden bank. Øv.

Stig Gamborg Hansen
Stig Gamborg Hansen “ingen grund til at tro, at det ikke er tilfældet” – øhmn I i gider ikke læse jeres egne dokumenter som nu endda ligger offentliggjort?

Lars Wichmann
Lars Wichmann Kære Nordea, enten er I ikke oprigtige eller så er der den mulighed, at I ikke har styr på forretningen. At være med til at oprette en sådan mængde “skuffeselskaber” kan ikke være tilfældigt og heller ikke være at betragte som normal forretningsgang, nSe mere

Jens Ostergaard
Jens Ostergaard Peter Schütze har altså stået hos Lene Espersen og bedt den danske stat spænde et sikkerhedsnet udover den danske banksektor samtidig med at han har været klar over at han har været med til at unddrage staten for skat. Selvfølgelig ved I godt hvad disse selskaber skal bruges til.

Thomas Oyster Østergaard
Thomas Oyster Østergaard Fuck jer med stort F! Det kan godt være i ikke gør noget direkte ulovligt. At man finder huller i lovgivningen er i min bog ligeså slemt!

Vibeke Nielsen
Vibeke Nielsen Money talks, bullshit walks! Jeg vil opfordre alle til at sætte handling bag deres ord og skifte bank i en flyvende fart. Kan anbefale Sparekassen for Nørre Nebel og Omegn.

1 svar
Morten Christian Lindegaard
Morten Christian Lindegaard Personligt vil jeg til at skifte bank. NORDEA KAN RENDE MIG! USYMPATISK BANK!

Juan Pedro Patterson
Juan Pedro Patterson Et godt råd , få Torben Sander LANGT væk fra offentligt forum , den mand har både et image og troværdigheds problem , og så ville jeg også , hvis jeg var jer så hurtigt så muligt ,få sat en uvildig undersøgelse af Nordea igang.

1 svar
Majbrit Dam
Majbrit Dam Ja, jeg høre jo nok til mindretallet i denne tråd…… MEN JEG ER STADIG UDMÆRKET TILFREDS MED NORDEA, OG HAR IKKE MISTET TILLIDEN TIL BANKEN…. Humørikonet smile Humørikonet smile

7 svar · 4 min.
Per Nielsen-Hannerup
Per Nielsen-Hannerup Pinligt at se en private banking chef som griner og gentager igen og igen at vi hjælper vores kunder med at betale den skat de skal. Nordea mener åbenbart at det kun er de andre bankers kunder der skal betale skat, ellers vil jeg gerne have forklaret hvorfor man skal have et selskab i Panama.

Rasmus Graversen
Rasmus Graversen Synes folk skal sætte sig lidt mere ind i hele den sag her før de kommenterer på den. Selvfølgelig må man ikke ulovligt snyde med skattebetaling i Danmark, men nu er der altså helt andre regler gældende i lande som Panama, Belize, Luxembourg og Schweiz. Det skal jo først afdækkes hvilke forretninger der har kørt i de her offshore selskaber før man kan sige om det er lovligt eller ulovligt.

1 svar
Hanne Raffnsøe
Hanne Raffnsøe Jeg hverken SÆTTER SPØRGSMÅLSTEGN eller STILLER SPØRGSMÅL i denne sag,jeg bliver hvor jeg er.

1 svar
Michael Larsen
Michael Larsen Det, I har haft gang i Nordea, er noget forbandet svineri

2 svar · 13 min.
Lone Arling
Lone Arling Jeg håber at du Katrine er presse ansvarlig eller synes jeg det er rigtig synd for dig at du skal svare på alle disse kommentarer
Måske det ville være godt for ledelsen at besvare alle de kommentarer, men nej det har de folk til.
Jeg har for længe sidSe mere

Mike Johansen
Mike Johansen Hvad der skete i fortiden, bliver i fortiden.
Man kan ikke ænder historien, hvad det er sket for 7 år siden ting frem af

2 svar · 8 min.
Dorte Ebling
Dorte Ebling Det er helt usmageligt dette her! Jeg fatter ikke, at I har så lav en moral! Jeg skifter bank asap!! 🏻🏻🏻🏻

5 svar · 10 min.
Morten Bang Pedersen
Morten Bang Pedersen Hvordan kan det så være, at I opretter anonyme konti for velhavere i Panama ?

Kar Mus
Kar Mus Brænd i helvede, kapitalistsvin.

Michael Larsen
Michael Larsen Mike Johansen det kan godt være at det ikke skete i går, men mon banken vil tilbagebetale alle de milliarder, som de har været med til at unddrage den fælles kasse? og så viser det jo noget om den banks moral..også på den måde de kommunikerer på det i medierne Føj siger jeg bare

1 svar
Jerry Hessner-Sovinsky
Jerry Hessner-Sovinsky Hvad er det som Nordea skal undersøge ? Om de hjalp med skattesnyd? Denne “undersøgelse” er spil for galleriet og et panisk forsøg på at redde bankens image! Her er et godt råd : udlever navne af danske skattenassere til told&skat! Jo hurtigere desto bedre!

Christian Schade
Christian Schade Hej Nordea – jeg har været Nordea-kunde i ca. 40 år. Jeg er en tilfreds kunde, men overvejer seriøst at skifte bank. Mit første spørgsmål lyder: når der blev oprettet et selskab i Panama, kendte I så identiteten på den rigtige ejer af selskabet/værdierSe mere

Mikkel Vangsø
Mikkel Vangsø Håber alle jeres Direktører og rådgivere som har begivet sig ud på dybt vand får fængselsstraf ligesom de gjorde over i Island…

Mikkel Musefis
Mikkel Musefis Jeg fik kræft af at se interviewet med thorben sander. Mage til pr-snot og spin skal man lede længe efter.

Gyrita Pedersen
Gyrita Pedersen Ja, Griskhed og Bedrag,UF.Find en anden Bank hurtig så de kan mærke det.

Mark Hardy
Mark Hardy Nordea “Jo jo, vi ved godt, at det skader den danske velfærdssamfund, men ved I hvad? Det vi gør er helt inderfor den danske lovgivning så fuck jer”

Ingemann Nielsen
Ingemann Nielsen Naiv og tror at folk med penge og magt ikke snyder, på en eller anden måde, mere vil ha mere.!!!

Allan Silfverberg
Allan Silfverberg Ingen grund til at tro, at I har foretaget Jer noget, der kan anses som at hjælpe kunderne med skatteunddragelse?? Så I den samme udsendelse, som vi gjorde, på DR1 igår? Det var to-krummende at se Jeres head of private banking stå der og henvise til ovSe mere

Calle Ejstrup Jung Pedersen
Calle Ejstrup Jung Pedersen jeg har været kunde ved jer sidden 2004 og i er efterhånden blevet dårligere og dårligere, dyrere og dyrere og meget meget mindre hjælpsomme, den her nyhed har bare gjort mine overvejelser lettere, jeg flytter bank så snart jeg kan

Anders Høgh
Anders Høgh Hvorfor intern ? I har vel intet at skjule. Hvis I intet har at skjule kunne I jo lave en extern. I mener det er jer selv der skal undersøge om der er foregået noget ulovligt. . Flotte ord er ikke længere nok

1 svar
John P. Jensen
John P. Jensen Tror Nordea virkelig at borgerne er så dumme at vi skulle have tillid til bankens udtalelser om at i skal undersøge sagerne. Der er ikke noget at undersøge om hvad der foregår i banken; hvad der er foregået er at bankens velhaverpolitik er afsløret og Se mere

Maarten Van Der Linden
Maarten Van Der Linden Really interesting to see how Nordea will spin the story, because theres only 1 and 1 motivation only to stash money in areas like Panama….tsk tsk tsk…#bankinggreedSe oversættelse

Mohammad Ali
Skriv en kommentar …

Log på Mobilbank ved at scanne dit øje! Den funktion afslørede vi i går, men som de fleste af jer gættede, så var der rigtig nok tale om en aprilsnar smile-humørikon

Men selvom det at logge ind med sine øje kan lyde næsten sci-fi-agtigt, så er det faktisk slet ikke så langt ude i fremtiden, som man kunne tro. I Nordea har vi et team af tekniske genier, som arbejder med loginløsninger på tværs af kanaler og altid undersøger den nyeste teknologi. Dette inkluderer bl.a. genkende

Se mere

Nordea Danmarks billede.
Synes godt om

Synes godt om

Vild med

Haha

Wow

Ked

Vred

Kommenter

Kommentarer
Johnny Boje Jensen
Johnny Boje Jensen det kommer da aldrig til at virke, jeres kunder er jo blåøjet allesammen

Morten Christian Lindegaard
Morten Christian Lindegaard Hvad med en app, så vi ikke betaler skat. Der må være en død bestyrelsesmedlem i Panama, der kan skrive under for jer *wink Wink*

Mohammad Ali
Skriv en kommentar …

Ny version af Mobilbank ude i dag med en ny smart login-funktion: Du kan nu logge ind med øjenscanner! Tag et billede af dit øje med frontvendt kamera og sørg for at spile øjnene op. Brug IKKE blitz. Åbn derefter Mobilbank og følg instruktionerne. Skriv til os herunder, hvis du har problemer med at få det til at virke.

Nordea Danmarks billede.
Synes godt om

Synes godt om

Vild med

Haha

Wow

Ked

Vred

Kommenter

Kommentarer
Michael Rønne Rasmussen
Michael Rønne Rasmussen Intet nyt under solen: Rige folk og store banker tjener gode skattefrie dollars – småsparerne må nøjes med at betale høje gebyrer og have deres penge på anfordring og nul rente.

Jesper Holde Christensen
Jesper Holde Christensen Danske bank gider jeg ikke. Jyske er pilrådden og nu viser det sig at min egen bank (Nordea) er det samme. Kan man mon finde en anstændig bank, hvor man kan placere sin opsparing?

1 svar
Mohammad Ali
Skriv en kommentar …

Netbank skulle igen virke for alle brugere. Undskyld til jer, som har oplevet vrøvl!

Synes godt om

Synes godt om

Vild med

Haha

Wow

Ked

Vred

Kommenter

Kommentarer
Dennis Jensen
Dennis Jensen Kan stadig ikke logge på ?

Nordea Danmark
Nordea Danmark Prøv at nulstille historikken i din browser. Følg evt. vejledningen her på Faceboojsiden fra d. 22. marts. /Maria

Morten K. Laugesen
Morten K. Laugesen Nej jeg kan ikke komme på den i Panama….

Mohammad Ali
Skriv en kommentar …
Skriv et svar

